Till världens finaste Maja!

2012-03-21, 17:45:53 / Kategori: Allmänt

Eftersom jag åker till Darjeeling imorgon och inte vet om vi kommer ha internet där så  sänder jag här en för tidig födelsedags hälsning till dig min fina lilla prinsess guddotter. Saknar dig min lilla pärla. När jag kommer hem då får vi ta en hel dag att hitta på något som du vill hitta på. Och jag kämpar allt vad jag kan för att hitta en present värdig dig min lilla prinsessa.

Kärlek och massa kramar din moster Hanna




Maja

Hej, jag saknar dig jätte mycket, hoppas du har det kul i Indien. När du kommer hem kan vi hitta på något som båda vill. Kram från Maja





2012-03-22, 09:49:41

Systeryster den yngre

Skönt att höra att du klarat dig både från mag åkommor och från allt förstark sol ;) Du vet att det är en storasysters uppgift att oroa sig, komma med kloka och visa råd och inte minst då, förmana! Idag kommer Enya hit så det kommer säkert bli en fart fylld vecka med cirkus och födelsedagskalas.



2012-03-22, 09:59:06

milenamalmros

söööta hanna :)



2012-03-28, 09:06:42 URL: http://milenamalmros.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!