Ska man stanna eller gå?

2012-04-24, 20:20:26 / Kategori: Allmänt

Funderar lite på att sluta blogga, eller jag hade faktiskt tänkt sluta men nu fick jag ett ryck och blev lite sugen igen. Vi får se hur det blir.
Kan säga att det var helt underbart att se Per på landvetter när jag kom hem och det har varit så härligt att träffa alla vänner och familj igen! Och hundarna, ja det går inte ens beskriva.=) Även om jag inte har saknat Sverige eller längtat hem så inser jag nu när jag är hemma att det är väldigt härligt här med. Mest pågrund av alla människor och mina hundar.
Fast ett vårigt Sverige är ju klart fint med, fast sol i Varanasi är nog ändå bättre. Är ju en riktig soldyrkare.
Det känns så jäkla skönt att vara helt igång med träningen igen, även om jag faktiskt inte har haft något riktigt uppehåll utan tränat på ganska bra i Varanasi ändå. Dessutom har jag redan lyckats bli av med semester kilona och lite till, inte för att det var mer än 1,5kg. När man var där nere så inbillade man sig att man gått upp typ 5kg, men det var ju inte så farligt som tur va.;) Bara att komma tillbaka till Sverige och riktig mat har gjort att jag rasat, sen att jag har haft magsjuka sen jag kom hem gör väl en del med haha.
Vad har jag hittat på sen jag kom hem då, jo jag har haft fullt upp med att försöka hinna träffa alla i familjen och alla fina vänner och pussa på min kärlek när han var hemma.;) Dessutom har jag FULLT upp på praktiken och satt igång med träningen rejält så nu är de träning minst 5 dagar i veckan igen.=)

Saknar det här


Men älskar att va hemma hos dessa






Carro

Wiie ja, nu är du hemma! så vi måste ses snart hörru! :D Gött för dig att komma tillbaka till vardagen lite ändå väl? Och slippa den där besvärliga solen ;) haha. Åh, jag vill verkligen ha sol och värme nu! Hade behövt en veckas semester!



2012-04-24, 21:37:58 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Lina S

Åh mysiga bilder! Välkommen hem!



2012-04-24, 22:35:29 URL: http://linastrandh.se

milenamalmros

Inte sluta blogga tjejen :) Om inte annat så är det minnen för livet <3



2012-04-25, 07:14:07 URL: http://milenamalmros.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!