India love

2012-03-14, 12:58:38 / Kategori: Allmänt
Tänk vad snabbt man vänjer sig och känner sig hemma. Känner mig nästan helt hemma och börjar nästan själv se mig som en hippie eftersom alla indier ser en som en spirituell hippie sökare. Kan ju tillägga att enda turisterna här i Indien är hippies faktiskt.
Dagen har varit helt galen. Har suttit i mitt Durga tempel och antecknat och helt plötsligt börja jag prata med en man som gärna ville visa mig lite andra tempel så vi gick på en 3 timmar lång promenad haha. Helt galet. Men jag fick massa information och kunde fråga om massa saker som jag undra över. Indierna är extremt snälla och man behöver inte direkt va rädd för att bli skadad eller bestulen, men dom vill ju väldigt gärna tjäna pengar från oss hippies.;)
Just nu käkar vi på ett hippie hak som har wifi uppe på ett tak, favorit haket just nu.:)

Carro

Haha, shit! Att du vågade gå med!! Fast sjukt intressant!



2012-03-14, 19:00:22 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Lina S

haha, skoj!



2012-03-15, 11:49:31 URL: http://linastrandh.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!