Hothothot

2012-03-20, 17:29:22 / Kategori: Allmänt

Idag har det vart galet varmt. Som tur är så vaknar jag före 7 på morgonen, mycket konstigt eftersom jag alltid sover till minst 9 när jag är hemma och inte ställt klockan. Men enda tiden man klarar av att vara ute är innan 11 och efter 16, så jag passar på att vara i templet innan 11 och efter 16. Mellan 11-16 så passar jag på att skriva inne i lägenheten eller så åker vi och badar och solar. Idag har jag spenderat tid i Hanuman templet även om jag inte gillar att vara där för att det är tusen apor och smuts och skräp överallt efter det har jag pluggat och efter det så har jag och Charlotte vart på marknaden och inhandlat lite presenter till nära och kära.=)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!