Slapp söndag

2012-01-29, 15:06:47 / Kategori: Allmänt

Efter sovmorgon och långpromenad innan frukost ligger jag och hundarna i soffan och kollar på 101 dalmatiner. Hur mysigt som helst. Längesedan jag fick sån kvalitetstid med mina vovvar utan att P stjäl all Enyas uppmärksamhet.;)
P åkte i fredags så nu är det bara jag och hundarna och det är ju helt okej det med. Särskilt när man är den där personen som mår bäst när jag får en del egentid.:)
Veckan som kommer blir det mest plugg och träning på schemat tills på fredag då jag börjar jobba och P kommer hem igen.
Ska försöka mig på att iaf dela med mig av ett inlägg om dagen nu framöver:)


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!