Vilken vecka

2012-02-05, 21:41:57 / Kategori: Allmänt

Ojojoj vilken vecka. Den har gått från panik och ångest över allt plugg till hysteriskt glad till ledsen till glad, ja ni fattar grejen. Dessutom har jag vräkt i mig i princip all skit mat, godis och kakor som jag kommit åt. Sen började jag allvarligt fundera på vad tusan det är som händer då jag har ganska stark karaktär när det gäller mat och godis annars. Men kom på att det har med byte av p-piller att göra. Så nu blir det nya tag denna veckan. Men de kanske är nyttigt med en onyttighets vecka om året för att shocka kroppen.;)
Skriver detta för att visa att även jag som tränar 5dagar i veckan och äter onyttigheter väldigt sällan kan åka dit ibland. Men då är det bara att rycka upp sig och inte hänga upp sig på det. Nu har jag haft extra energi till träningen hela veckan ju;)

Dagens lunch innan jobbet, dumplings




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!