Onsdag

2012-02-01, 17:39:21 / Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ute och gått min vanliga morgon pw med Enya utmed stranden. Man får njuta av de fina miljöerna som man har i närheten här i Falkenberg!:)
Sen har jag vart i skolan. Har helt magiska klasskompisar. Idag blev det dessutom födelsedagsfika, eftersom Peter har fyllt år. Fin tradition.:)
Just nu blir det mest powerwalks eftersom mitt kort på Friskis gått ut och jag vet inte riktigt om det är någon id'e att köpa nytt innan Indien. Och min höft och mitt knä krånglar när jag springer i denna kylan. Men som sagt powerwalks funkar ju bra det med och sen blir de en del armhävningar och sit-ups här hemma.:)

Nu mys med dessa goingarna




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!