Hunger eller svält?

2012-02-09, 22:29:51 / Kategori: Allmänt

Funderar på vad tusan som håller på att hända med min kropp, är såååå galet jäkla hungrig. Känns nästan som jag håller på att svälta ihjäl. Fast jag äter precis som vanligt. Skillnaden är bara att jag känner mig jätte hungrig och skulle kunna äta hur mycket som helst men jag stoppar mig själv. Kan de va att jag börjat träna riktigt igen? I sånna fall i detta nu hade jag kunnat sluta träna bara för att slippa känna mig så förbannat hungrig.
Tror jag ska gå och lägga mig nu för att slippa känna hungern.....
(tur att jag ska äta upp mig i helgen då jag ska fira min födelsedag tre dagar irad med olika människor, fyller år på söndag)

Gammal bild


Carro

haha, det är så komiskt, för jag har varit likadan i veckan, Hungrig hela tiden! Har ätit mellanmål flera gånger om dagen :P cp.



men ååå, fyller du år på söndag. Det visste inte jag ju, niiice! :D



2012-02-10, 09:13:10 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Carro

sv nej man vill ju inte det! Fast jag har ätit ändå, haha, men har försökt att inte slänga i mig nåt föör onyttigt iaf :P FAST igår åt jag nästan en hel förpackning vindruvor, lite väl mkt kolisar i dem du :O trodde jag skulle ha ont i magen idag :P



2012-02-10, 09:22:41 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Marie

Men så kan jag också vara i vissa perioder att jag är sååå hungrig redan ef jag nyss ätit, så står man emot, men då man sedan ska gå sussa och magen skriker blir man ngt fundersam vad man ska göra, då är bananer bra =D



Näeee haha kallar nattrundan med Bellman, den sista man gör då jag går med honom, fniss



kramar



2012-02-10, 11:16:14 URL: http://myflowergirl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!