Bildlös!

2012-02-17, 22:09:40 / Kategori: Allmänt

Denna jäkla mobilappen funkar ju inte så jag har inte kunnat blogga på hela dagen då jag har de flesta bilder på mobilen och jag orkar inte flytta över dom till datorn.(ja, jag är lat;))

Men dagen har varit bra. Tenta är avklarad och jag hoppas på ett G även om jag är lite osäker då jag förbytte några myter.=/ Menmen hoppas på ett G som sagt. Efter det blev det lunch som bestog av fläskotlett, morotsklyftor i ugnen och bea, grymt gott och simpelt.=) Ikväll har jag jobbat och det gick fint.
Har grym träningsvärk i ben och ljumskar efter gårdagens träningspass. Längesen jag tränade ben nu, känns som de får så mycket träning av all konditionsträning ändå, men det är klart dom behöver byggas upp med.=)

Gammal bild




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!