Vägen till Hanna Lunds hjärta

2011-09-28, 11:39:11 / Kategori: Allmänt

Blev så jäkla lycklig när jag kom hem från träningen och insåg att världens finaste husse har rensat mitt avlopp i badrummet.(som har varit igen täppt i ett halvår) Happyhappyhappy eftersom jag aldrig hade klarat det själv då jag tycker att det är sååå äckligt.

Gårdagens outfit


Carro

Det var snällt av honom ;)



Ja, men det hade ju vart skitkul! Nu har vi redan bestämt en helg, v.46, då jag o "optikertjejerna" ska umgås. Men jag kan åka en helg till :D hehe, om inte ni vill/kan åka den helgen, för då kan vi gärna köra ihop.



2011-09-28, 15:41:38 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!