Underbara ni!

2011-09-10, 10:38:13 / Kategori: Allmänt

Idag när jag vaknade så gick jag in här och kollade och när jag såg att ni var så många som har varit inne i denna veckan och kollat, även igår så blev jag såå glad. Ni är underbara och ger mig så mycket energi och pepp.=)
Idag är förkylningen verken bättre eller sämre så det blir till att träna på mitt lilla pass och gå en långrunda med Enya.
Ikväll är det Falkenbergsruset, det är som en bar runda. Där alla träffas på en bar och sen går man vidare till alla ställen i Falkenberg som har alkoholtillstånd och tar en öl/cider på varje ställe. Många av mina vänner ska gå och jag är supersugen, men det är verkligen ingen idé nu när jag har ont i halsen och är snorig. Så fort jag dricker något med alkohol i när jag håller på att bli sjuk så får jag feber.=(
Är dessutom rädd för att jag ska bli sämre tills imorgon. Efter imorgon så kan jag bli hur förkyld som helst, det skiter jag i. Tyvärr känns det som att det kommer bli en sån där utdragen förkylning som inte bryter ut riktigt och bara håller sig kvar.
Nog tjatat om min förkylning;)

Outfit från igår kväll när jag umgicks med Loppan och hans bror.=)





Idag fyller underbara Nora Eliasson år, GRATTIS tjejen!!


Carro

hade med velat va där! Men tusan, jag pallar nog inte det efter all den här träningen idag. haha. nu när jag satte mig i soffan så blev jag dödstrött! Håller på att somna typ! haha



2011-09-10, 18:26:33 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Malin I Form

Falkenbergsruset? Det har jag aldrig hört talas om innan men det låter ju rätt kul! Tråkigt att du har blivit förkyld :/



2011-09-11, 09:40:47 URL: http://www.maliniform.com

Snora

TACK GULLRUMPAN! TUSEN KILO LOVE!



2011-09-12, 17:56:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!