Ullareds fynd

2011-09-06, 22:26:04 / Kategori: Allmänt

Måste bara visa upp några av mina Ullared fynd som jag inhandlade i måndags. Hittade så jäkla mycket grejer som var toppen pris på faktiskt, inte alltid det händer. Och det var faktiskt inte bara på Ge-Kås jag fynda utan även på MQ outleten.

På Ge-Kås hitta jag Olay produkter för 50kr styck, när jag jobba på Salongen i Kalmar så sålde vi ansiktskrämen för 149kr tror jag. Riktigt bra produkter tycker jag. Ser ni att jag dessutom hitta en Elisabet Arden mascara på Ge-Kås för 79,90, 79,90 helt sjukt!!

Dessutom hittade jag mina favorit Björn Borg trosor för 79kr, istället för 149kr som de annars kostar. Rekomenderar dom verkligen, suuupersköna är dom.


Carro

elizabeth ardén på gekås?!?!??! Måste jag ju kolla in!



2011-09-09, 12:45:28 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!