Plugg på bibblan

2011-09-01, 12:13:58 / Kategori: Allmänt

Sitter på bibblan och pluggar första gången denna terminen. Blir så trött på att jag alltid släpar efter med saker. Nu sitter jag exempelvis och fixar en komplettering sen i våras. Grejen är bara den att nu när jag läser igenom vad som ska kompletteras är det pytte lite och jag hade kunnat fixa de på en kvart när jag hade det i huvudet i våras. Men nu har jag inte det i huvudet längre så det kommer väl ta en dryg timme, plus kanske en timme till eftersom jag sitter och drygar på facebook, bloggen och kikar i andras bloggar menas hahaha.
Tycker det är roligt att sitta på högskolebiblioteket och tjuvlyssna på allas roliga dialekter, som nu sitter det en dalmas, en stockholmare och en göteborgare ijämte mig.;)
Dags att plugga nu då så att jag kan åka till Stockholm imorgon och ha allt plugg färdigt och bara kunna ladda mentalt inför Tjejmilen på lördag.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!