Paniiiik

2011-09-07, 19:15:09 / Kategori: Träning

Fick mejl från friskis idag och ledaruttagningen är redan nu på söndag, på söndag liksom. Shit de e inte alls länge tills dess, hur ska jag klara det?
Man skulle ha förberret en konditions, en styrke och en stretch låt. Har planen för helgen klar iaf haha.
Det tråkiga är att jag har fått ont i halsen idag, vilket inte alls är bra i kombination med min astma och träning. Men jag skippa träningen ikväll iaf, så får vi se imorgon.
Tjooohooo det är bara att köra!


Carro

sv: jaha okej, men det fixar du ju då ju!! =)



2011-09-08, 14:33:02 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Carro

hm... vet inte varför, men de verkar va nåt strul med din blogg. jag har för mig att du skrivit nyare inlägg än såhär, men detta är det nyaste jag ser :S



Okeeej, jag ska lägga ut bild på linnet vid ett senare tillfälle då så får du se om det var det =) Jag tycker det är skitsnyggt iaf :D



2011-09-16, 12:23:08 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!