Lögn och bedrägeri

2011-09-20, 11:05:50 / Kategori: Allmänt

Ja det verkar inte bättre en att jag får gå till skolan idag ändå, hade helt glömt av det/förträngt det/ eller missförstått. Jag hade helt fått för mig att vi skulle ha seminarium på torsdag och inte idag, menmen det är bara att köra. Orkar definitivt inte med någon komplettering.

Har bestämt mig för att vila från träningen hela veckan ut, för att vara på den säkra sidan. Dessutom hade jag ju faktiskt lovat mig själv en vecaks vila från träningen efter Tjejmilen, så det var ju tur att jag spara den tills nu.;) Ska bli sååååå kul att komma igång med träningen sen!!!

Fråga varför blir jag extra hungrig nu när jag är sjuk? Helt onödigt när jag verken gör av med någon energi eller känner smaken på maten!! Lyckades iaf hålla mig från godispåsen igår. Bättre att spara den till en dag då man iaf känner smaken och kan njuta!;)

Längtar tillbaka till sommaren


Carro

Det går väl förmodligen åt en massa energi till att försöka bli frisk. :)



sv: Du har så rätt så!



2011-09-20, 12:31:44 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Lina S

Duktigt av dig! men som sagt, kanske inte så gott ändå om du knappt känner nå smak.

Haha, ja det är det.



2011-09-20, 16:03:16 URL: http://linastrandh.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!