Jobb

2011-09-16, 22:04:57 / Kategori: Allmänt

Yees kom precis hem från jobbet, helt slut. så ni får klara er utan bilder för de orkas inte ladda upp. Idag har jag verkligen haft fullt upp. Gick upp vid 8 för att hinna med powerwalk med Ida och Enya innan Ida skulle till jobbet. Efter det frulle och sen iväg till gymmet för att träna rygg, axlar och armar plus 40min på crosstrainern. Sen hann jag bara med dusch, lunch och lite tvätt innan jag cyklade till jobbet.
Nu blir det sängen så att jag orkar upp kl. 6 imorgon. Men imorgon ska jag hinna med massa kul som jag berättar om då!=)


milena malmros

åååh vad intressant :D duktiga vi är som studerar :) Nej det är de jag pluggat till hela tiden :) Har ett halvår distans nu, men för övrigt så är det ingen distansutbildning... har du långt kvar? :)



2011-09-17, 09:35:23 URL: http://milenamalmros.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!