Instruktör?

2011-09-05, 21:08:08 / Kategori: Träning

Funderar på att utbilda mig till instruktör på Friskis och Svettis, för dom söker instruktörer. Jag började fundera på det i våras men då vågade jag inte ta chansen och nu känner jag att jag kanske vågar. Är rädd att jag kommer ångra mig annars. Jag menar jag är ju ändå på Friskis 2-3 ggr i veckan när jag springer ute och upp till 5 dagar i veckan när jag inte kan springa ute i kylan, dessutom får jag ju medlemskapet gratis då.
Men vilket pass vill man i sånna fall bli instruktör på? Funderar på Core instruktör.

Instruktör?
 


anna

testa, du förlorar inte på det ;)



2011-09-05, 22:40:15 URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Carro

Core har jag med vart inne på!

Gör det! Det är ASKUL!! Skojar inte! Man får SÅ mycket mer energi när man står där framför alla! Man ger bara järnet och hinner verkligen inte tänka på hur jobbigt det är! Man bara kör! (sen att man glömmer bort sig ibland, harkel, ganska ofta, hahah) men som du säger tar det rätt mkt tid. Man är ju alltid uppbokad en viss tid, går ju liksom inte bara spontangöra nåt annat. o nu innan passtart så är det VÄLDIGT mkt! jag är typ helt döende i mina muskler idaag. haha. Har ju vart sjuk med så inte så konstigt kanske. Men jag ser det också som att det blir ju automatiskt en massa extra träning! och alla utbildningar och konvent är askul att gå på! (ska försöka hitta nån mer utbildning snart) TA CHANSEN! Jag är skitglad att jag gjorde det! :)



Taaack, håll tummarna imorgon med, mellan kl 19-20. haha. shit... :S



2011-09-05, 23:00:22 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Alison Aaser

Inget at fundera på! Bli med! Det er det beste som har hendt meg. Hilsen Alison, basledare (15 år) i Oslo



2011-12-19, 10:03:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!