Idag är dagen D

2011-09-11, 11:09:43 / Kategori: Allmänt

Japp just nu är det exakt 4 timmar till jag ska köra mitt lilla pass på ledaruttagningen på Friskis. För er som inte har hängt med så är jag nämligen sugen på att bli instruktör på Friskis och Svettis. Så nu ska jag på ledaruttagning, där de ska kolla om vi har det som krävs för att de ska skicka iväg oss på utbildning.
Spännande- ja, nervöst-mja.
Jag var nästan mer nervös i onsdags när jag fick reda på det, men nu känns det helt okej. Jag känner att jag har gjort mitt bästa.
Som ni kanske märkte i inlägget innan så va jag ute igår ändå, kunde inte låta bli. Haha klockrent att jag alltid lyckas skriva ett inlägg här när jag druckit lite för mycket vin.;) Men som tur va så känner jag mig inte mer förkyld idag utan tvärt om. Så nu ska jag träna på mitt mini pass några gånger innan jag sticker till friskis.
Hör av mig efter uttagningen.=)

Wish me luck!!!


Malin I Form

Hoppas det går bra :D



SV: Tack tack! Ja, den kan bli spännande att äta :D



2011-09-11, 12:13:41 URL: http://www.maliniform.com

Carro

LYCKA TILL!! =)



2011-09-11, 13:40:21 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

milena malmros

visste intE att du hade blogg hanna panna!! kul att du vill bli instruktör :D hoppas allt är bra med dig snyggo!!!



2011-09-11, 18:24:08 URL: http://milenamalmros.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!