Vecka 40´s träning

2011-10-09, 20:50:48 / Kategori: Veckans träning
Har haft en härlig träningsvecka förutom att min magkatarr har ställt till det lite. Men ingen större skada skedd.=)

Måndag- Corepass och styrka/medel pass

Tisdag- Morgonjogg 4,6km och skivstångspass

Onsdag- Morgonpw med Enya 3km och vila

Torsdag- Crosstrainer 40min och mage på gymmet

Fredag- Rygg på gymmet och spinning plus i 75min

Lördag- Vila

Söndag- Morgonpw med Enya 3km, 8km löpning och 8km pw.

Som sagt ligger fokusen just nu på lite mer styrka än innan, men fortfarande kondition med. Dock pushar jag mig inte särskilt mycke när det gäller löpningen, utan jag springer i det tempo som känns bra nu när det inte är några lopp förens till våren.

 

Ida

Du är så sjukt duktig med träning tjejen!

vad är det för lopp du ska springa i vår sen?



sv. Var en kanon söndag igår på Circus med Lasse, han är verkligen kung!



2011-10-10, 12:39:41 URL: http://festisandi.blogg.se/

Malin I Form

Ser ju jättebra ut :D



SV: Ja, det är fortfarande inte helt 100 men tänkte köra BodyBalance ikväll så man inte tappar precis allt!



2011-10-10, 12:44:47 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!