Vecka 39´s träning

2011-10-02, 22:06:20 / Kategori: Veckans träning


Tänkte börja skriva hur jag har tränat veckan innan nu igen. Det blir ett bra sätt för mig att dokumentera min träning och kanske så finner ni något intresse i det med kan man hoppas.;)

Måndag- Morgonjogg med Enya 4,6km och corepass

Tisdag- Cirkelfyspass

Onsdag- PW(powerwalk) med Enya 5km och löppass med gubbarna på Friskis 8,5km(tuuuufft tempo).

Torsdag- PW med Enya och Ida och crosstrainer, rygg och mage på gymmet.

Fredag- Vila

Lördag- Morgonjogg med enya 4,6km.

Söndag- Joggingrunda med Enya 5,2km.


Carro

Jag tycker du ska gå med i shapelink o använda den träningsdagboken ;)



förresten, det där löppasset på friskis med gubbarna? Alltså var det att ni var ute o sprang? eller var det på löpband? eller vad var det för nåt eg?



2011-10-03, 19:17:00 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!