Omtumlande start på dagen!

2011-10-04, 11:51:07 / Kategori: Allmänt

Ja det kan man minst säga. Först va jag ute på morgonjogg med Enya och Ida 5,3km och efter jag käka frukost så fick jag såååå jäkla ont i magen. Jag har haft magkatarr innan och detta kändes precis likadant. Tror att det kan bero på att jag bara käka protein shake igår efter träningen och sen sprang innan frukost. Men nu känns det iaf bättre igen. Så nu blir det mer mat kan jag säga.:)
Nu har jag precis städat lite och målat naglarna så jag är snygg inför mitt besök ikväll. Men först skola och skivstångspass.:)

Happyface för att jag mår bra igen:)

Rut ville givetvis också va med på kort


Malin I Form

Skönt att det blev bättre i alla fall! :D



2011-10-04, 12:23:09 URL: http://www.maliniform.com

Carro

Skönt att det blev bättre!

Fina naglar du har! :)



2011-10-04, 12:57:07 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!