Hej fredag!:)

2011-10-07, 12:47:25 / Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig, hurrra!!! Firades med sovmorgon och efter det pw med Enya i solskenet. Skulle egentligen bara gå en liten runda men slutade med 6km bara för att jag ville undvika skugga och gå i den härliga solen!:)
Nu har jag precis käkat frukost och nu blir det bara chill fram tills jag ska träna i eftermiddag!
Igår var jag och min mamma och på invigning av min kompis nyrenoverade frisörsalong, där jag jobbade när jag var frisör. Efter det käka vi lasange på stantons. Sååå mysigt och gott.:)


Lina S

sötis! Låter som du kommer få en bra fredag!



Jo, det blev 30 min på löpbandet iaf, bättre än inget! Idag blir den en pw :)



2011-10-07, 13:15:17 URL: http://linastrandh.se

Carro

hahaha, här var vi ego (eller om det är fel på datorn): 12bilder (6st av varje foto) på sötehanna! :D



2011-10-07, 17:35:29 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!