When love takes over

2011-11-12, 19:32:52 / Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat och ikväll skulle jag egentligen på den årliga gåsmiddagen. Men istället ligger jag och hundarna i soffan och stor myser efter en långpromenad. Lyckades få urinvägsinfektion igår så nu går jag på penicillin och känner mig lite febrig så myskväll är verkligen vad jag behöver. Kan knappt komma ihåg när vi hade det senast, helt underbart med god mat lite kvällsfika och MYS!:)

 


Carro

Nemen usch då, krya på dig!

Ja, vila är nog det enda. Och jag sover aldrig så bra som hemma hos mamma och pappa så jag kände att det var bäst att åka dit och vila upp sig, skönt! Lite surt dock att jag inte sover lika bra hemma hos mig själv. Haha.



2011-11-13, 10:44:49 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Anonym

jo jag måste nog göra det =) drygt....

hur är det med dig då? bättre?



2011-11-14, 12:49:13 URL: http://theresethunell.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!