Vårruset

2011-05-03, 17:27:21 / Kategori: Allmänt

Jahopp ikväll skulle jag ha sprungit vårruset, men det blev inte så. "R" som jag skulle ha sprungit med kunde inte och det var ingen annan som var sugen. Jag vet att det inte är en ursäkt men kändes sjukt tråkigt att åka dit själv. Så det får bli nya tag nästa år. Känns lite tråkigt ändå.
Men det blir ju iaf Stadsloppet och Tjejmilen i år.=)

Som tur va så råkade jag boka ett spinningpass idag, eftersom jag hade glömt att att det var Vårruset idag. Så nu ska jag iväg på det och sen ikväll blir det äggmackor till Desperate Housewifes med bästa systerdottern.=)


Carro

Ja, det är verkligen roligt när man märker att träningen ger något! =) Nopp, inget vårruset för mig idag :( Ser att det inte blev något för dig heller. Nästa år kanske :D Det är ju en sån folkfest! Så kul tycker jag! =)



2011-05-03, 20:57:30 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!