Utomjordisk upplevelse;)

2011-05-04, 10:32:00 / Kategori: Träning

Sitter hemma och käkar mellanmål, äppleklyftor och skinka.

Igår när jag var på spinningen så var jag med om en otroligt konstig grej. I början var jag jätteseg och det kändes otroligt tungt, så jag spanande ut i gymmet för att föra tankarna på annat och där såg jag en riktigt snyggkille som dessutom var en kompis lillebror. Det känns konstigt att ens kompisars småsyskon har blivit så stora så att man kan se dom som snygga haha. Jaja men åter till ämnet, helt plötsligt så hade jag ökat mitt motstånd över det vanliga och jag kände mig inte alls trött i kroppen men pulsen var HÖG. Först trodde jag att spinningcykeln hade gått sönder eftersom jag hade så högt motstånd men trampade på som ingenting. Det kändes som att jag inte kände min kropp överhuvudtaget. Kan säga att jag var rejält svettig och dessutom så kände jag mig alldeles yr efteråt.
Undra vad som hände egentligen, kan det vara den snygga killen som hade så stor påverkan?;)


Carro

Haha, gött! Det var säkert killen ;)

Nemen jag tycker faktiskt att om man får fokus på något helt annat än träningen, om man kan koppla bort att man tex joggar och tänker på något helt annat, då går det alltid mycket lättare! Det är nästan som lite "vila" mellan, fastän man kör på som bara den!



2011-05-04, 13:00:59 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!