Usama X3

2011-05-04, 21:24:01 / Kategori: Outfits

Har diskuterat Usama med tre olika klasser idag, väldigt intressant eftersom det var en 1a en 2a och en 3e klass. Det märks att de hinner förbättra sin förmåga att vara kritisk och kunna se för- och nackdelar under de åren. Väldigt intressant.

Dessutom har jag hunnit med ett hårt skivstångspass då jag valde att öka vikterna med 2.25kg på varje sida. Det funkade bra på benen men det var jäkligt tungt på armarna kan jag säga.:p

Dagens outfit


och träningsoutfit


Carro

Kan tänka mig att det var intressant!

Och sjukt fin du var idag, både till vardags och på träningen! =)



2011-05-04, 22:37:32 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!