Trötter

2011-05-23, 12:01:14 / Kategori: Allmänt

Idag är jag sjukt seg och allt är herr fin´s förtjänst. Inte på ett roligt sätt heller utan han har inte kunnat sova för att Rut snarkar haha. Så nu kom jag precis hem från skolan och funderar på att käka lite och sen gå och lägga mig en liten stund innan jag börjar plugga.;)
Igår skulle jag springa min 1.3mils runda men då SPÖregna det, tänkte springa ändå men det var hopplöst. Så stack iväg till gymmet och sprang intervaller, vilket jag verkligen behövde. Var såååå sjukt svettig efteråt kan jag säga. Herr fin trodde typ att jag hade vart ute i regnet haha. Så ikväll får det bli 1.3mils rundan istället.=)



(Uppdatering- Det blir ingen träning ikväll, behöver VILA! Har ju hela veckan framför mig)


anna

jobbigt med intervaller, haha! men skönt efteråt :)



2011-05-23, 13:56:19 URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!