Plugg på bibblan

2011-05-24, 16:19:53 / Kategori: Allmänt

Japp idag har jag vart på biblioteket och "pluggat". Fy fasen va segt det är, men vill bara bli färdig med det kan jag säga.
Igår skulle jag inte träna, men fick myror i bena framåt 21 tiden. Så då blev det en runda på 4,6 km och det gick riktigt bra. Blev grymt nöjd med tiden.
Vet ni va d som stör mig idag?
Människor som slänger ur sig att dom älskar en hitan och ditan utan att tänka på vad det betyder eller "vad man vill med det", blir fullkomligt galen på det
och
Människor som tror att dom kan komma och gå hur som helst, som tar en förgivet. Hör av sig massa ena stunden och sen inte hör av sig på jättelänge.
Har två såna människor i mitt liv just nu och dom gör mig alltid besviken tyvärr.
Ingen av dem är herr fin, som tur är.=)

Gårdagens träningsoutfit


Just nu lånar jag mamma och pappas fina bil


Anonym

håller med dig fullständigt, på sånna personer som tror att dem kan göra precis vad som helst och att dem tror att man alltid ska vara en nära, fast de håller på så.... fruktansvärt irriterande är det.



2011-05-24, 16:53:49

Sandra

Tack för tipset! Ska se om det räcker som motivation ;-)

Och jag förstår precis hurdana människor du menar!



2011-05-24, 19:05:42 URL: http://sandrabus.blogg.se/

Jennica - 18 år och gravid

Följa varandra via bloglovin? :)



2011-05-25, 09:26:31 URL: http://jennica.spotlife.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!