Matmatmatmatmat

2011-05-05, 18:18:42 / Kategori: Mat

Vad ska man äta?????
Är inte det samma sak varenda dag, det är liksom den stora frågan. Antingen blir det kokospannkakor eller så blir det havregrynsgröt med äpplemos. Gud va jag är velig hade helst gjort en kladdkaka och vräkt i mig den. Haha ja det är den tiden i månaden.;)
Men det är bara att vara stark och inte fuska. Det är ändå "äta vad du vill" dag imorgon så det är väl ingen idé att fuska idag.

Igår åt jag dinkelpasta med chorizolammkorvsås till.



Såsen är supergod
2 korvar av någotslag, helst kryddstark med högt köttinnehåll. Jag brukar välja chorizo lammkorv.=)
2,5dl matlagningsgrädde eller vad man känner för.
Ädelost efter smak, jag brukar ta 1/3 av en sån där ost trekant.;)
Och sen spenat också efter smak.

Lite svårt att förklara eftersom jag gör det lite på känn, men den är såååååå god.=)


Carro

haha, ja, vad man ska äta är den stora frågan varje dag här med! :D



Ja, det är skitkul att det går så bra just nu! :D (väntar bara på dippen nedåt igen. haha)



2011-05-05, 20:03:53 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!