Första dagen

2011-05-01, 19:51:54 / Kategori: Allmänt

Idag är det första dagen på två veckors praktik, liiiite nervöst men kul ska det bli.

Passade på att prova lite kläder från min systerdotters garderob när jag var hemma i krokarna.

Här kommer två favoriter









Lill-frida

alltså... det är så vansinnigt gulligt att lilla Rutan är med på varenda outfit-kort du tar. Och hon bara står där och ser lite obekväm ut. Så himla söt!



2011-05-02, 14:25:56

Hanna

Haha ja jag skämtar inte när jag säger att hon är min skugga. Hon går verkligen efter mig jämt och stannar jag tillräckligt länge på samma ställe så vill hon gärna ligga med hakan på mina fötter.;)



2011-05-02, 20:49:49 URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!