Förra veckans träning

2011-05-02, 13:32:08 / Kategori: Allmänt
Hä rkommer förra veckans träning:

Måndag- Vila, plus långsam långpromenad

Tisdag- Spinningpass

Onsdag- Powerwalk innan frukosten 5km Skivstångspass

Torsdag- Powerwalk innan frukosten 5km och sprang 5,6km med Rebecca

Fredag- Skivstångs/intervallpass

Lördag- Powerwalk innan frukosten 5km och sprang ca 5km ute på landet(har inte mätt rundan ännu)

Söndag- Vila, plus powerwalk innan frukost 5km


Mycket bra vecka måste jag säga, veckan som kommer nu blir det nog inte riktigt lika många powerwalks eftersom jag är på VFU nu och börjar tidigare. Men jag ska försöka hinna med det, för det är härligt att börja dagen på detta vis.=)

Jag och Enya på powerwalk i vintras




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!