Duktiga jag

2011-05-07, 23:11:34 / Kategori: Allmänt

Idag har jag vart riktigt duktig och sprungit ca 1.1-1.3mil. Kändes såå jäkla skönt när jag hade gjort det och jag var superstolt. Trodde inte rundan var så lång som den var, för jag hade inte mätt den innan. Så när jag sprang så kändes det tungt kan jag säga, men jag klarade det. Särskilt efter jag kom hem och mätte den och den var över 1mil, då kände det riktigt fint.
Annars har jag bara sovit länge, solat och klippt Emelie idag. Tänkte dra till Loppans båthus och dricka lite cider, men jag pallade inte det efter rundan och efter att ha klippt Emelie, så nu är jag hemma och myser med hundarna.
Imorgon så har herr fin sagt att han ska komma och hälsa på mig, vi får se hur det blir med det. Han bor nämligen inte här i stan. Men kommer han blir det nog glasspremiär för mig imorgon.=)

Äter just nu mango och pistagenötter, såååå gott!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!