Core

2011-05-25, 20:55:33 / Kategori: Träning

Igår var jag för första gången på Friskis corepass. Har provat motionshusets corepass innan dock. Detta passet var dubbelt så långt som det passet som jag gått på på motionshuset, så jag var oerhört spänd på vad det skulle innehålla. Och jag kan bara säga att det får topp betyg av mig.
 Passet är uppdelat i 5 delar kan man säga
-uppvärmning 
-bål och magstyrka
-balansövningar
-nedvarvning
-stretch

Kan tänka mig att det är ett toppen pass för oss som springer mycket, eftersom det är viktigt att orka hålla upp överkroppen. Kan också säga att jag för första gången på kanske 1år har träningsvärk i magen, inte dåligt. Så nu blir det ett corepass varannan vecka framöver.=)

Blev en del jävligt jobbiga plankor kan jag säga. (ursäkta språket)



Kanske kan man träna fram den här snygga magen tillslut


 


Carro

Core är väldigt bra träning! Gick på det på friskis litegrann i kalmar :)



2011-05-25, 22:32:41 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Milla

Jaaa! Gud vad roligt!! Ska du bo hos din bror? Om du stannar ngn dag mer så kanske vi kan hitta på ngt roligt också :D



2011-05-25, 22:36:53 URL: http://camillablomdal.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!