Bra dag

2011-05-12, 13:27:27 / Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt bra dag än så länge. Har hållt en föreläsning om EU och vi har även haft ett rollspel om EU. Väldigt kul var det. Det gick nog ganska bra och det kändes som att min handledare tyckte det gick bra.
Satt uppe med det hela kvällen igår och har typ sovit 5 timmar inatt på grund av nervositet. Så nu känns det riktigt skönt att det är över och att eleverna tyckte att det var så roligt.=)
Dessutom har jag bara en lektion imorgon eftersom jag kunde komma på tisdag istället.
Så efter första lektionen imorgon ska jag bjuda på fika och sen sticker jag till fegen.=) 

Så då blir det FEST =)=)=)=)

Förra året i vimlet




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!