Älskar mina ben

2011-05-29, 17:39:44 / Kategori: Allmänt

Just idag så skiter jag fullständigt i att mina ben är tjocka, fulla av celluliter och täckta av blåmärken för just nu så ÄLSKAR jag mina ben, dom grymaste benen i hela världen.
Har nämligen vart ute och sprungit 1 mil precis och slog mitt personbästa. Mina ben kändes så jäkla fräscha och oerhört jävla starka, det var en helt magisk känsla. Hade jag inte sprungit en ny runda där jag inte riktigt visste hur hårt jag kunde gå ut så slår jag vad om att vi hade slått gamla personbästa med hästlängder.
Har haft en jätte trevlig helg annars. Herr fin har varit här nästan hela helgen och stannar tills imorgon. Vi har vart ute i stugan och grillat och kollat på film.=)


Carro

Så himla bra jobbat!!!



2011-05-29, 22:11:58 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!