Veckans träning!

2011-03-01, 13:50:26 / Kategori: Veckans träning
Tänk att jag helt glömde att lägga upp veckans träning igår. Så här ser den iaf ut:

Måndag -Medel/styrka pass.-Check!!
Tisdag- Spinning.
Onsdag- Någon form av kondition och mage.
Torsdag- Skivstångs pass.
Fredag-Åker till Kalmar.
Lördag- Kalmar
Söndag Kalmar.

Denna veckan blir det "bara" fyra tränigspass eftersom jag ska spendera helgen i Kalmar. Jag har dessutom fått ont i min fot efter att jag sprang min första mil i söndags. Inte kul alls.=( Jag hade ont i ankeln eller vad det nu heter när jag sprang, så jag tror att jag belasta foten fel när jag sprang och nu har jag ont under foten, kan det vara en sträckning? Vad tror ni?
Så imorgon hade jag tänkt att springa en mil, men nu vet jag inte om det går.=(

Carro

Vad kul att åka till Kalmar! Hälsa staden från mig ;)



Kul att du tycker om kokospannkakorna! De måste jag göra någon gång snart igen! Får ta och börja tänka lite på kolisarna igen snart tror jag också. Slarvar lite med maten nu för tiden, ajabaja! hehe.



2011-03-01, 19:54:50 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Hanna

Det ska jag göra!=)

Det märks iaf inte på dig om du nu slarvar. Men man kanske känner det själv! =) Kämpa på!!



2011-03-01, 20:31:12 URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!