Veckans träning!

2011-03-21, 17:34:17 / Kategori: Veckans träning
Jahopp nu är det ny vecka och nytt träningsschema som gäller. Höll förra veckans träningsschema ganska exakt. Men just nu är mitt psyke inte riktigt med mig, känner mig väldigt trött och stressad. Det kan ju bero på att jag har väldigt mycke med skola och jobb just nu.
Har faktiskt tränat 5dagar i veckan i 2,5 månad nu utan allt för mycket avvikelser. Men det är bara att hålla ut och vänta på att energin ska flöda igen.

Måndag- Styrka/medelpass.

Tisdag- Spinning, nya favoriten.

Onsdag- Skivstångspass.

Torsdag- Kondition/mage.

Fredag- Vila.

Lördag- Springa eller vila.

Söndag- Springa eller vila.

Malin I Form

Ser bra ut :)



SV: Jag är 1,54 kort ;)



2011-03-21, 21:41:14 URL: http://maliniform.shapemeup.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!