Utgång

2011-03-13, 14:46:41 / Kategori: Allmänt

Ja hörrni, allt blir då inte som man har tänkt sig haha. Igår skulle jag bara chilla på dagen och sen skulle jag få besök av en viss person och typ kolla på mello. Men det blev ändrade planer, så på dagen umgicks jag med min älskade mamma och pappa och sen blev jag övertalad till att följa med ut på krogen av "R".
Det var faktiskt riktigt kul. Det var längesedan jag hade så kul ute. Ibland måste man unna sig lite roliga saker med.=)

En sak som var speciellt roligt var att jag fick så många fina komplimanger av många, tjejer och killar. Det var en tjej som kom fram och sa att hon tyckte att jag var så fin i håret och riktigt sken, jag visste knappt vad jag skulle säga. Hon gjorde verkligen min kväll.
Kul att det finns tjejer som kan ge andra tjejer komplimanger, istället för att vara avundsjuka. Vi borde ju peppa och stötta varandra istället för att trycka ner varandra.=)
Nämnde jag att jag träffa en ganska snygg kille med. :p

Så här såg jag ut när jag kom hem kl.03.00 inatt helt svettig och skakig av allt dansande. Så lite suddiga bilder.;)








Ida

Hej kul å läsa din blogg. Snygg är du också! Hoppas att allt är bra kram ida



2011-03-13, 15:32:07 URL: http://idoliina.blogg.se/

Nilla

Inte konstigt Hanna du är ju en riktig goding =) KRAM



2011-03-13, 16:09:09

Carro

Snygging!

Fasen vad kul det är när man får komplimanger av helt okända ute! :)



2011-03-13, 19:44:48 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Hanna Lund

Va ni är gulliga tjejer!=)

Men visst är det väl ännu roligare att få kommentarer av tjejer som man inte känner, de försöker ju inte få en i säng iaf! ;) (eller?)



2011-03-13, 20:17:25 URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!