Tur

2011-03-14, 16:32:52 / Kategori: Allmänt

Idag har jag varit och gått bredvid på mitt nya sommarjobb. Som är ett låst hem för unga flickor som hamnat fel i livet. Där ska jag jobba som lärare. (förhoppningsvis)
Och shit vilka tjejer och vilka saker dom har varit med om, helt galet. Dom är så jäkla starka. Jag hade inte klarat av hälften av sakerna som de har varit med om. Jag är så otroligt tacksam för det livet jag har, ungefär 100 ggr mer tacksam en vad jag var när jag vakna.
För mig är tjejerna helt fantastiska och de är ett privilegie att få jobba med dom. Allt är ju givetvis inte lätt, men när man tänker på vad de har gått igenom så är det värt all extra möda kan jag säga.
Har helt enkelt haft en fantastisk dag och hört så många unika och otroliga historier. Vi människor är nog så mycket starkare en vad vi tror.=)
Nu ska jag snart iväg och träna.
All kärlek till er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!