Trevlig helg

2011-03-18, 18:20:48 / Kategori: Allmänt

Idag har jag försökt att plugga ikapp det som jag har missat i skolan nu när jag nästan vikarierat i två veckor. Det återstår väl att se på söndag om jag lyckas med det haha.
Efter det har jag faktiskt vart på spinning. Brukar ju alltid vila på fredagarna, men nu missa jag ett pass i måndags så då var det bara att ta igen det idag. Alla var verkligen super taggade kändes det som, kan det va för att det va som att cykla rakt in i helgen?
Jag och Enya har dessutom gått till ICA och köpt pistagenötter som jag ska ha som godis efter maten. Mums=)
Skulle egentligen städat nu men jag orkar inte det, klockan är ju fasen kvart över sex. Huuh ingen städning alltså.
Ska prova att steka fläsk ytterfilé i bitar med chili/paprika creme fraiché, vi får hoppas att det bli gott..
Fasen kom på att jag glömde den obligatoriska fredags cola lighten, damn. Men det får gå utan=)

En bild tagen innan spinningen. Min sport bh har krympt i tvätten så den fungerar också som push-up bh hahaha, om man inte kollar från sidan då för där är det helt platt istället..:p


Trevlig helg!!!


Carro

Haha, har också nån sport-BH som fungerar väldigt bra som push up! :P



Åh, tack, snälla du! :)



2011-03-18, 18:38:24 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Ida & Jouline.

Tack roligt att du tycker om den :)



2011-03-18, 21:12:34 URL: http://alexandraida.blogg.se/

Malin I Form

Haha, pushup, ja varför inte :)

Mina är alldeles för stora men det är så tråkigt att lägga ut pengar på :(



2011-03-20, 12:36:45 URL: http://maliniform.shapemeup.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!