Torsdag

2011-03-03, 20:19:54 / Kategori: Allmänt

Vilken dag, riktigt stressig men bra!
Och hur gick det på intervjun då, jo det kändes riktigt bra. Fick svara på hundra ganska konstiga frågor efter det fick jag reda på hur hemmet fungerar och sist men inte minst berätta om mig själv.
Jag vill ha jobbet sååååå jäkla mycket, det är verkligen som gjort för mig. Vilken erfarenhet att få jobba med elever som är i så enormt stort behov av stöd och individ anpassning. Som de tydligt klar gjorde i intervjun handlar det mer om pedagogik en att man kan sjukt mycket om sitt ämne. Pedagogik och relationsskapande är ju det jag är bäst.
Jag vill, jag vill, jag vill.
Jag är helt jäkla säker på att jag kommer göra ett bra jobb även om det kommer bli riktigt tufft. De sa att de tyckte om mig och att jag verkar vara en mogen, klok och bestämd tjej, det ni!;) Det enda som är emot mig är min ålder. Nu är det bara att hålla alla tummar och tår. Annars kommer jag att jobba natt på ett demens boende och det är inte fyskam det heller.=)
Har dessutom klarat av veckans sista träningspass innan Kalmar resan. Känns underligt att man inte kommer träna på tre HELA dagar, jag kommer väl krypa ur skinnet haha..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!