Torsdag=)

2011-03-31, 13:29:59 / Kategori: Allmänt

Torsdag betyder alltså att det är en dag kvar till helg, JIPPIE! Det ska bli ljuvligt med helg.:)
Igår träffade jag dessa underbaringarna:

Väldigt mysigt var det, Anton är ju en riktig liten going!


En fråga apropå barn, har dock inget med emelie och Anton att göra. Men vissa föräldrar gör ju inget annat en att klaga på hur jobbigt det är att ha barn! Varför skaffar man barn då???????
Alltså jag fattar också att det är jobbigt ibland och man får klaga, men när det är övervägande bara klagomål funderar jag på varför man då skaffar typ två barn till. Då borde man väl veta hur "jobbigt" det är redan efter det första.
 
Saken är väl den att de bra sakerna överröstar de jobbiga sakerna, men varför hör man bara allt jobbigt från just dessa personerna?

(mina vänner är dock väldigt bra på att prata mer om de positiva aspekterna, kan de bero på att de har så söta barn som Anton ovanför?)


Ulrika

Åh. Men ååh. Det är ju mosters sötgris ju :-D

En riktigt fin bild du fick.



2011-03-31, 14:07:22 URL: http://nollkollcarlsson.wordpress.com/

Anonym

Ja du, du kanske blir vuxen någon dag du oxå.



2011-04-11, 10:40:01

Hanna

Den dagen, den sorgen :p



2011-04-11, 20:52:39 URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!