Supererbjudande

2011-03-27, 22:47:01 / Kategori: Allmänt

Jag gjorde världens klipp igår. Om man gillar halens.se på facebook så får man 30% rabatt om man handlar varor över 400kr och dessutom fri frakt.
Jag som redan hade varit inne på halens.se och kollat på träningskläder blev ju överlycklig och gick in och beställde direkt.


Kostade 349kr


179kr

Efter rabatten på 105kr så blev det bara 423kr! JIPPIE

Nu är jag på väg till Ätranskolan där jag ska vikariera idag, efter det blir det födelsedagskalas och en sväng till Ge-Kås!=)  


Carro

De där översta tightsen har jag med checkat in, är liite sugen på dom! Men jag har flera långa tights, behöver egentligen inte fler, haha, såå får nog vänta med det lite ;)



2011-03-28, 21:30:34 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!