Spinning

2011-03-01, 20:13:33 / Kategori: Träning

Japp idag har jag vart på mitt första spinningpass på Friskis & Svettis. Definitivt bästa spinning passet jag har gått på faktiskt. Det var riktigt,riktigt jobbigt så då får de tummen upp av mig. Det ska kännas och det var längesedan jag kände mina ben på detta viset.=)
Det får bli ett spinnigpass i veckan framöver!!
Jag hoppas på att min fot mirakulöst ska bli skit bra tills imorgon så jag kan bli av med veckans mil på löpbandet. Men jag tror nog inte att min önskan kommer infrias och då blir det nog crosstrainern eller cykeln som gäller istället.
Nu ska jag käka chili con carne och morot.
God kväll!!


lisettestraning

Tack för tipset, jag är ny på det här med hund så jag tack och tar emot, värdefulla tips :)



2011-03-01, 20:42:17 URL: http://lisettestraning.shapemeup.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!