Spinning pass

2011-03-15, 19:57:30 / Kategori: Mat

Japp då har man precis avverkat ett fantastiskt spinning pass med "R", svettigare än någonsin haha. Jag tog ut mig själv till max idag och det är ju alltid härligt.
Idag har jag verkligen haft fullt upp, men det har varit en härlig dag.=)

Denna smoothin dricker jag nästan varje eftermiddag:



Ser kanske inte så imponerande ut, men den är god.
200gr tinade bär (jordgubb i denna) och 200gr naturell kvarg.
Det blir ganska tjock konsistens som jag tycker om, tycker man mer om en tunnare konsistens så häll i lite mjölk eller naturell yoghurt.=)

Och hörrni glöm inte att synden straffar sig själv och idag så såg jag när den värsta tjurkärringen som finns på gymmet missa sitt pass mohahahahahahahahaha, är riktigt skadeglad kan jag säga. Hon blev givetvis jättesur och jag och "R" skratta så vi dog.
(Bör tilläggas att hon gjorde så att jag missa mitt spinning pass för några veckor sen)


R

hahahah det va så jävla kul!!



2011-03-15, 20:04:40

Jenny

Haha, gott, rätt åt kärringen



2011-03-15, 22:34:02

Hanna Lund

Haha visst var det=)



2011-03-17, 20:38:38 URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/

DAISY

Gud vad jag älskar smoothies, och den där lät riktigt god :)



2011-03-18, 20:53:13 URL: http://daisykewk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!