Solgården

2011-03-30, 14:25:03 / Kategori: Allmänt

Ja då är ju den stora frågan om jag kommer få det förbaskade sommarjobbet på Solgården. Nu ringde de igår och frågade om jag inte kunde komma och jobba två dagar till för att de skulle kunna bestämma sig. Eftersom det är några gamla "uvar" som tycker att jag är för ung.=( Saken är bara att jag inte ens kommer jobba med dom och det är inte precis något jag kan ändra. SUCK... Jaja det är bara att hoppas att jag får jobbet, de som jag kommer jobba med tycker ju iaf om mig.=)

Dagens outfit:




Nu ska jag iväg och hälsa på en kompis och lämna in mina trasiga skor. Sen blir det mitt första step-pass!=)


Carro

Åh, att "alltid" åldern ska ställa till det när det gäller jobb! Hoppas du får jobbet!



2011-03-30, 19:46:55 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Carro

Sv: nej, man kan ju inte göra någonting åt det! Jag får ofta kommentarer om min ålder på jobbet, av patienter, som tycker jag är för ung.. osv. hm, sådär kul, menmen. Har lärt mig att stöta bort det! i början blev man ju lite förnärmad så.



Jag antar att du menar det glittriga nagellacket. Jag har köpt det på Gekås =) 10kr kostade det tror jag. haha. Gekås är bra ibland! ;)



2011-03-30, 20:24:43 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

jenny

fin blogg:)



2011-03-30, 21:40:33 URL: http://jennywiklund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!