Panik

2011-03-20, 19:01:22 / Kategori: Allmänt

Begav mig ut och sprang fast det är skit väder och jag inte alls var sugen. Kändes inte alls bra idag, mina dåliga astma lungor funkar ju inte precis toppen i sånt här väder. Det är jätte fuktigt och små duggar ute.
Usch fick helt plötsligt lite panik över tanken på att det kanske är sånt här väder den dagen vi ska springa stadsloppet, fast det kan det väl inte vara i juli. Bara det inte är fuktigt, mina lungor blir super ansträngda då.
Sprang 5.76 km, det är egentligen ingenting och det kändes som mina lungor skulle sprängas. Fasen med, blir alldeles ledsen. Hur ska jag klara av att springa en mil...
Oftast är jag ju positiv och träningen brukar ju gå bra, jag har ju faktiskt sprungit 1mil och det är ju flera månader kvar. Men ibland får man en sån där neggo dipp, men det går över.

Dagens tränings outfit:


Carro

Ja, klart det gör över! Nästa gång kommer det gå skitbra! =)



2011-03-20, 20:43:07 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!