Irriterande

2011-03-22, 13:14:19 / Kategori: Outfits

Idag har jag varit i skolan för att ha ett seminarium om återgärdsprogram. Då kommer vi till det intressanta det finns en tjej i min klass som jag stör mig enormt på. Hon är högljud, tror alltid att hon har rätt, vet allt om allt och har alltid rätt. Hon ger sig inte heller fast hon blir överbevisad, dessutom är hon ganska sarkastisk.
Problemet är bara att skulle jag beskriva henne för min föredetta pojkvän Per (som förmodligen känner mig bättre än vad jag känner mig själv) så skulle han skratta och säga att jag just beskrivit mig själv. Det stör mig något enormt att jag antagligen är lika jäkla irriterande som hon är!!!
Kanske stör jag mig bara på henne för att hon stjäl mitt utrymme, kanske stör jag mig på att jag blir en mes när hon tar "min" plats, kanske är det så att vi är för lika, kanske är det så att jag behöver en dramatisk personlighets förändring?????
Spännande va!

Dagens outfit:


Tillägg- Läser du detta och känner dig träffad så försök se det mer som att jag kommit till självinsikt och det är säkert bara jag som tycker att du är lite irriterande för att vi är för lika! Inget illa menat;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!