Grattis Linda!

2011-03-17, 20:48:42 / Kategori: Allmänt

Idag fyller en av de snyggaste, goaste och snällaste tjejer jag vet år. Nämligen Linda Alevik=) Det är sant som de säger vissa kvinnor blir bara vackrare med åren!
Eftersom jag är världens sämsta kompis så har jag givetvis pratat med henne två gånger idag utan att säga grattis...
Här är en bild på oss när vi var på Metal Town 2008:



Linda är givetvis en pudding på kortet och mig ska vi inte prata om haha..
Grattis Linda!


Linda

haha du är för söt min Hanna:) tack snälla för dessa vänliga ord, du e bäst<3



2011-03-18, 09:29:02

Anonym

puta med läpparna, haha ;)



2011-03-18, 10:57:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!