Godis

2011-03-22, 20:54:31 / Kategori: Allmänt

Åhhh va jag är sugen på godis, helt grymt alltså. Känns som hela mitt psyke sviker mig, är sugen på allt i princip, allt som är onyttigt. Men mest godis, lösgodis. Det finns verkligen inget som jag tycker är godare. Men jag håller ut tills helgen. Jag klarar det, herregud det är bara tre dagar till utan godis. Det klarar jag=)
Dessutom ska jag prova att göra en lchf sockerkaka så fort jag får hem ingridienserna som jag beställt. Då ska jag äta det som mellis, eftersom den inte är särskilt onyttig.


MUMS


Carro

Oj, sockerkaka enl LCHF. Det lät väldigt spännande! KAN det verkligen vara gott, en sockerkaka utan socker! haha :P Du får rapportera sen! =)



2011-03-22, 21:43:58 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!